Support
Produkten du har frågor om har manual och bra beskrivningar för felsökning och åtgärd. Nedan bör du kunna hitta länkar till det du önskar hjälp med. Hittar du inte lösning på ditt problem kan du felanmälan direkt till tillverkaren på nedan länkar.
Vi finns såklart också för att hjälpa dig mot löpande räkning eller utan kostnad för dig som valt avtal med oss.
Prioriterad felsökning på distans - 995 kr (kostnadsfritt vid serviceavtal)
Via mail och telefon sköter vi kontakt med alla berörda som krävs för att felsöka med målsättning att även åtgärda på distans utan extra kostnad.
Prioriterad felsökning på plats - 4 500 kr (kostnadsfritt vid trygghetsavtal)
Inom tre arbetsdagar är vi på plats och felsöker alla delar av elsystemet som kan vara felkällor och driver ärendet vidare åt er mot tillverkare vid garantiärenden.
Länkar för hjälp till självhjälp
Charge Amps
Manualer, guider och felanmälan direkt till tillverkare
https://support-se.zendesk.com/hc/sv-se
DEFA
Manualer, guider och felanmälan direkt till tillverkare
https://www.defa.com/se/support/defa-power/
easee
Manualer, guider och felanmälan direkt till tillverkare
https://support.easee.com/hc/sv
Zaptec
Manualer, guider och felanmälan direkt till tillverkare
https://help.zaptec.com/hc/sv-se
Guider, felsökning och felanmälan direkt till tillverkare
https://www.tesla.com/sv_se/support/charging/wall-connector/troubleshooting
Enegic / Perific (dynamisk lastbalansering)
Vanliga frågor och felsökningsguide
https://perific.com/vanliga-fragor
08-564 860 60
support@enegic.com